لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

اطلاعات تماس

09132564789

اصفهان خیابان شهید بهشتی پ22

Sabatheme@info.com

مارا در شبکه های اجتماعی فالو کنید

خدمات دپارتمان مشاوره

آی تی سان ، مشاوره کسب و کار در غرب تهران ، ارائه خدمات مشاوره در زمینه های :

  • مشاوره برای تبلیغات در کسب و کار
  • مشاوره چگونگی تحول کسب و کار
  • مشاوره درآمدزایی بیشتر از کسب و کار
  • مشاوره راه اندازی استارت آپ

 

مشاوره کسب و کار در غرب تهران

مشاوره استفاده از تبلیغات در کسب و کار

مشاوره کسب و کار در غرب تهران

مشاوره راه اندازی استارت آپ

مشاوره کسب و کار در غرب تهران

مشاوره تحول کسب و کار

معرفی دپارتمان مشاوره

خدمات ما

معرفی دپارتمان مشاوره

این دپارتمان در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه مشاوره به کسب و کار های کوچک و بزرگ آغاز نمود.

از جمله زمینه های فعالیت در این دپارتمان (دپارتمان مشاوره) میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مشاوره برای تبلیغات در کسب و کار
  • مشاوره چگونگی تحول کسب و کار
  • مشاوره درآمدزایی بیشتر از کسب و کار
  • مشاوره راه اندازی استارت آپ
  • مشاوره برگذاری جشنواره های مناسبتی

مشاوره کسب و کار در غرب تهران

راه اندازی استارت آپ

توجه داشته باشید در ابتدای یک کسب و کار هرچه فعالیتهایی که انجام می شود ، صحیح تر و اصولی تر باشد ،‌شانس موفقیت بالاتر می رود.

اگر ایده خیلی تازه و جدیدی ندارید و صرفا می خواهید کاری را انجام دهید.

که مشابه آن وجود دارد، رمز موفقیت شما این است که خوب کپی کنید و بدانید استارت آپی موفق است که بهتر و تمیز تر کپی شده باشد.

بعنوان مثال دیجی کالا که در حال حاضر یکی از موفق ترین استارت آپ ها در زمینه فروشگاه های اینترنتی است،

ایده جدیدی نداشت ولی توانست به بهترین شکل و با توجه به شرایط و نیازهای مشتریان اهداف خود را پیاده سازی کند .

بطور قطع امروز، به بزرگترین مرجع قیمت گذاری کالاهای دیجیتال و بهترین فروشگاه اینترنتی تبدیل شده است

که طبق آمار سایت الکسا (alexa) در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ رتبه ۴ را در بین سایت های ایرانی به خود اختصاص داد .

از زمانی که ایده شروع یک استارت آپ به ذهن می رسد تا مرحله سوددهی باید مراحلی را طی کرد که مثل یک بازی می ماند.

شما برای راه اندازی یک استارتاپ قطعا نیاز به یک طراحی سایت حرفه ای دارید.

همچنین نیاز به ساخت اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن IOS دارید.

مشاوره کسب و کار در غرب تهران

تبلیغات برای کسب و کار

اهمیت تبلیغات در چیست؟

۱-تبلیغات به معرفی کسب و کار جدید، خدمات یا محصولات نو کمک می کند.

وقتی کسب و کاری تازه کار خود را شروع کرده یا خدمات و محصولات جدیدی را راه اندازی نموده است، سریع ترین و کارآمد ترین راه برای معرفی آن به جامعه و مردم از طریق تبلیغات است. تبلیغات خوب و با کیفیت عالی می تواند کسب و کار یک شرکت را در بازه زمانی کوتاهی به مردم معرفی کند و به همین دلیل یکی از عوامل اصلی در بقای یک کسب و کار جدید به شمار می رود.

۲- تبلیغات باعث موفقیت در کسب و کار می شود.

یکی از عوامل پیشرفت و موفقیت سریع و چشمگیر کسب و کارها را می توان تبلیغات دانست چرا که بسیاری از شرکت ها از طریق همین تبلیغات توانسته اند در طول سال ها پله های ترقی را طی کنند. هر دو نوع تبلیغات کمی و کیفی می توانند کمک شایانی به کسب و کارهای جدید و قدیمی داشته باشند.

۳-تبلیغات باعث آگاه سازی جامعه نسبت به کسب و کار یا محصول می شود.

تبلیغات یکی از راه های اطلاع رسانی به جامعه در مورد محصولات یا خدمات است. از آنجا که تبلیغات در یک بازه زمانی خاص پخش می شود می تواند به طور مستمر مردم را از کسب و کار یک شرکت یا خدمات و محصولاتش مطلع کند.

۴-تبلیغات، تمایز محصولات را به مشتری نشان می دهد.

شرکت ها و کسب و کارها با استفاده از تبلیغات سعی می کنند تفاوت های بین محصولات خود و سایر محصولات را به مصرف کنندگان نشان دهند. با اینکه تبلیغات لزوماً برای مقایسه کالاها تهیه نمی شود اما خاصیت تبلیغات در این است که منحصر به فرد بودن و مزایای یک محصول یا خدمات خاص را برجسته کرده و آن را در ذهن مشتری ثبت می کند.

۵-تبلیغات به شرکت ها کمک می کنند خود، خدمات یا محصولات شان را به مشتری معرفی کنند.

هدف اصلی و مهم تبلیغات، معرفی محصولات یا خدمات است که باعث شناخت هر چه بیشتر مصرف کننده از پیشنهادات و خدمات یک شرکت می شود. علاوه بر این با کمک تبلیغات می توان میزان فروش را نیز افزایش داد.

۶-تبلیغات باعث جذب مشتری می شود.

هر چه افراد بیشتری از محصولات یا خدمات یک شرکت مطلع باشند، تمایل بیشتری برای حمایت از آن دارند. مطمئنا یک تبلیغ خوب به حدی تاثیرگذار است که مشتری را به خرید محصولات یا خدمات ترغیب می کند و در عین حال باعث می شود مشتری به استفاده از آن ادامه دهد. حفظ مشتری قطعاً از امتیازات برجسته تبلیغات به حساب می آید که شرکت های زیادی به دنبال آن هستند.

مشاوره کسب و کار در غرب تهران

تحول کسب و کار

برخی از فعالیت های تجاری خیلی زود رونق خود را از دست می دهند مخصوصا آن دسته از کارهایی که برای مردم جذابیت دارد و سمت آن سوق داده می شوند ؛ آیا مشکل از مشتریان و مخاطبان کسب و کار است یا مدیریت آن کسب و کار؟
مطمئنا از مشتریان و مراجعه کنندگان مشکل بوجود نمی آید ، آن چیزی که مشکل را ایجاد میکند یا ضعف مدیریتی است یا ضعف در اجرای کار.
وقتی یه کاری را انجام می دهیم که صرفا فقط انجام دهیم و هیچ علاقه ایی در پس اجرای نباشد ممکن است در مراحل اول فروش یا خدمت رسانی موفق باشد اما مردم در طولانی مدت دلسرد می شوند.

در نظر بگیرید که برای زنده ماندن یک کسب و کار موارد زیادی را باید مد نظر قرار دهیم .

  • تخصص در کار
  • ارتباط با مشتری به شیوه صحیح
  • اشتیاق در کار
  • خلاقیت و نوآوری

آی تی سان ، مشاوره کسب و کار در غرب تهران

شرکت آی تی سان ارئه دهنده انواع مشاوره کسب و کار در غرب تهران