لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

اطلاعات تماس

09132564789

اصفهان خیابان شهید بهشتی پ22

Sabatheme@info.com

مارا در شبکه های اجتماعی فالو کنید

وب سایت فروشگاهی چیست

موضوع بحث امروز ما بررسی سوال وب سایت فروشگاهی چیست میباشد و ویژگی هایی است که باعث میشود یک وبسایت فروشگاهی موفق باشد را بررسی خواهیم کرد و به معرفی خدماتمان یعنی طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان می پردازیم.

وب سایت فروشگاهی چیست

فروشگاه اینترنتی یا Online Shop به فروشگاه هایی گفته می شود که از طریق اینترنت و وب سایت محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند و اجناس و خدمات مختلف را برای فروش در آن معرفی می کند . مشتریان وب سایت شما پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر یا مورد نیاز خود را انتخاب می کنند و سفارش را ثبت میکنند .

سپس در مرحله بعدی ، روش پرداخت هزینه آن کالا یا خدمات و نحوه ارسال یا دریافت آن را انتخاب می کنند و پس از تایید سفارش خود از طریق مسئول فروش وب سایت ، کالا یا خدمات درخواستی برای آن ها ارسال می گردد .

در ادامه سوال وب سایت فروشگاهی چیست به بررسی ویژگی هایی که باعث میشود یک وبسایت فروشگاهی موفق باشد می پردازیم و سپس طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان را معرفی می کنیم.

  • لوگو مناسب و گویا

یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در وب سایت فروشگاهی داشتن یک لوگو مناسب و واضح است.

به دلیل اینکه لوگو مانند یک کارت ویزیت هم برای هر نوع کسب و کاری ، چه کوچک و چه بزرگ ضروری است. اگر بخواهیم برای برند های معروف مواردی را بیاوریم، تنها با یک لوگوی شناخته شده ، یک وب سایت حرفه ای و موفق با یک سری عکس و فیلم منحصر بفرد کسب و کار خود و یک دکمه ی خرید کافی است تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

به این مورد باید توجه داشته باشید که زمان زیادی صرف انتخاب لوگو نکنید علت این امر آن است که اگر در طولانی مدت کسب و کار شما موفق شد می توانید لوگوی خود را تغییر دهید و این امر باعث بروز مشکل خاصی برای شما نمی شود. نکته مهم این است که در انتخاب لوگو دقت داشته باشید تا ویژگی های کسب و کارتان در آن وجود داشته باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان 

  • تخفیف، هدیه و ارسال رایگان

کاربران در کسری از ثانیه تصمیم می گیرند که آیا یک وبسایت را دوست دارند یا خیر. به همین دلیل یک وب سایت فروشگاهی باید توجه مشتری را در همان لحظه‌ های ابتدایی ورود به سایت جلب کند، اگر این طور نباشد کاربران وب سایت هایی با صفحه اصلی جذاب تر و گیرا تر را برای خرید انتخاب می کنند.

هیچ چیز قدرتی به اندازه تخیف ویژه در صفحه اول ، توجه مشتری را جلب نمی کند. بسیاری از مردم در دوره‌ های تخفیف و فروش ویژه، بدون کمی اندیشیدن خرید می کنند و هر چیزی را حتی اگر نیاز نداشته باشند فقط به این علت که تخفیف دارد می خرند.

برخی از مشتریان با ارسال رایگان و برخی با ارسال هدیه جذب می شوند. اولین چزی خریداران به دنبال آن هستند تخفیف و فروش ویژه می باشد. بنابراین بهترین موقعیت آگهی‌های تخفیف دار و بنرهای جذاب در بالاترین قسمت صفحه اصلی یک وب سایت فروشگاهی توصیه می شود.

حمل و نقل رایگان نیز برای بسیاری از مشتریان مهم است. یک وب سایت فروشگاهی در اینترنت برای تمام مردم در تمام نقاط کشور است و یک بازار محلی به حساب نمی آید، پس باید هزینه حمل و نقل کالا یا خدمات را به صورت حساب های خود اضافه کند.

  • آخرین اخبار و محبوب ترین محصولات

برای خبر دادن درباره دوره‌ های تخفیف یا برنامه‌ های آینده کسب و کار و محصولات صفحه‌ی اصلی بهترین مکان است. یافتن محصولات خاص با قیمت های خاص هم نباید برای مشتریان پیچیده باشد.

به علاوه مشتریان ثابت بررسی چند محصول جدید و خاص را در صفحه‌ی اصلی را به اتلاف وقت برای گشتن به دنبال جدیدترین محصولات در صفحات داخلی سایت ترجیح می دهند.

وب سایت فروشگاهی چیست

  • سبد خرید، فرم ورود و فرم جستجو

در سایت های فروشگاهی، عواملی مانند سبد خرید، فرم ورود و فرم جستجو باید در کنار یکدیگر قرار داده شوند. مطمئنا تصور یک فروشگاه بدون سبد خرید غیرممکن است.

بر اساس اعلام سایت های رسمی محبوب ترین آیکون برای سبد خرید در یک وب سایت فروشگاهی، تنها قرار دادن یک سبد ساده است.

ویژگی دیگری که بسیاری از فروشگاه‌ها نیز برای مشتریان خود قرار داده اند ، داشتن یک حساب کاربری خصوصی است تا امکان بررسی سفارشات قبلی و فعلی برای مشتریان وجود داشته باشد.

در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ که محصولات متنوعی دارند، فرم جستجو امری ضروری است. فرم جستجو در وب سایت فروشگاهی به مشتریان کمک می کند تا مستقیم کالای مورد نظر و خاصی که به دنبال آن هستند را یافته و سفارش خود را ثبت کنند.

  • آیکون سیستمهای پرداخت

وبسایت‌ های فروشگاهی با مشتریان زیادی سر و کار دارند که هر مشتری یکی از سیستم های پرداخت را ترجیح می‌دهند. علاوه‌ بر‌این، ممکن است روش‌های پرداخت خاص، محدودیت‌های فنی داشته باشند. در راستای همین امر بهتر است گزینه‌ های پرداخت آنلاین یا درب منزل برای کاربران واضح باشند.

فروشگاه‌های اینترنتی معمولا از کارت‌ های اعتباری بانکها و یا اختصاص دادن کوپن‌های هدیه و سیستم های دیگر به عنوان سیستم‌های پرداخت اصلی خود استفاده می کنند که بهتر است آیکون‌ های هر کدام از این این روش‌ها در پایین صفحه یا در گوشه‌ های بالایی سایت قرار گیرند.

  • شماره های تماس و گفتگوی آنلاین

با خرید آنلاین، خریداران و فروشندگان از طریق گفتگوی وبسایت با یکدیگر در ارتباط هستند. در صورت بروز مشکلات احتمالی، خریداران ترجیح میدهند با کسی که در این کار حرفه ای است صحبت کنند. به همین دلیل است یک فروشگاه اینترنتی موفق باید یک تیم پشتیبانی داشته باشد و ناگفته نماند که خطوط تماس مستقیم یا چت آنلاین از سرویس های با ارزش و پر کاربرد برای مشتریان حساب می شود.

  • علامت‌های اعتماد

علامت‌ ها یا نماد های اعتماد ، علامت هایی هستند که امنیت خرید بی خطر را برای مشتری تضمین می کنند و باید از سوی یک سازمان معتبر باشند.  (مانند نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران) این مجوزهای رسمی باعث می شود که اعتماد مشتریان را برای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و خرید محصول یا خدمات جلب شود.

وب سایت فروشگاهی چیست

شرکت طراحی سایت در غرب تهران

شرکت آی تی سان خدمات متفاوتی را در زمینه طراحی سایت و سئو به شما عزیزان ارائه میکند :

  • طراحی وبسایت های اداری
  • طراحی وبسایت های شرکتی
  • طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان
  • طراحی وبسایت برای کسب و کار شخصی
  • بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو (سئو)
  • کسب رتبه ۱ گوگل در کلمات مورد نظر شما
  • تولید محتوا در تمام زمینه های کسب و کار ها

همگی اینها خدمات متنوعی است که ما به شما عزیزان در جهت پیشرفت کسب و کارتان ارائه می دهیم.

جهت برقراری ارتباط با آی تی سان ( شرکت سئو در غرب تهران ) ، همین حالا با ما تماس بگیرید و جهت مشاهده نمونه کار و اخبار ، اینستاگرام ما را دنبال کنید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*