در مطلب امروز تصمیم بر این گرفتیم که برای شما چند روش کسب درآمد از طریق وبسایت را توضیح دهیم و سپس خدماتمان در زمینه طراحی سایت ارزان را شرح می دهیم
آیا میخواهید از طریق وب سایت خود کسب درآمد کنید اما نمیدانید کدام یک از روشها و استراتژیهای موجود بیشترین تاثیر را خواهند داشت؟ در این مقاله میخواهیم ۱۰ تکنیک برتر درآمدزایی از طریق وبسایت را به شما آموزش دهیم.
درآمد وب سایت ها از تبلیغات چقدر است؟
خوب، اول باید گفت بستگی به این دارد که از کدام روش های کسب درآمد استفاده کنید و کدام معیارها را انتخاب کنید. ما در قسمت بعدی این مطلب به آن می پردازیم.
در حال حاضر، در اینجا یک نگاه جامع در مورد نحوه کسب درآمد از بازدید از وب سایت را داریم. در پایان، شما میتوانید استراتژی، یا استراتژیهای متناسب با بودجه، اهداف و نوع سایت خود را انتخاب کنید و میتوانید در حین تولید محتوا، براساس کلیک و تبدیل کلیکها به مشتریان، شروع به کسب درآمد کنید.
شروع کنیم.
کسب درآمد از طریق وبسایت
ناشران سخت تلاش می کنند تا وب سایت های خود را جذاب و پر از محتوایی کنند که به اصطلاح به آنها محتوای کلیکخور میگویند. قطعا شما نمیخواهید محتوایی که تولید میکنید فقط برای زیبایی وبسایتتان باشد.
شما باید محتوایی تولید کنید که به دغدغههای خوانندگان بیشتر پرداخته شود تا آنها نیز علاقمندی بیشتری به محتوای شما پیدا کنند و در نتیجه اعتماد بیشتری به محتوایی که شما قرار میدهید داشته باشن. در این صورت است که اگر شما از طریق وبسایتتان تبلیغ کنید، افراد بیشتر به آن تبلیغات اعتماد میکنند و در نتیجه کلیک بیشتری میکنند.
فروش فضای تبلیغاتی
ناشران میتوانند برای به حداکثر رساندن درآمدزایی از سایت خود، فضای تبلیغاتی را در وب سایتهای خود بفروشند .
فروش فضای تبلیغاتی در وب سایت چیست؟
درواقع ناشران قسمتی از سایت خود را برای مدتی معین به یک کسب و کار اجاره میدهند و در ازای آن اجاره بهایی دریافت میکنند.
در این روش طرفین بر سر محتوای نمایشی به صورت بنری یا شبه همسان توافق میکنند. اما رایجترین فروش فضای تبلیغاتی مربوط به فروش جایگاهها به صورت بنری است.
رپورتاژ آگهی
ناشران در کنار محتوای ارگانیک خود، محتوای حمایت شده را در وب سایت های خود میزبانی میکنند.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ مقاله یا مجموعه مقالاتی است که برای معرفی و تبلیغ یک کسب و کار دیگر توسط تبلیغ کننده ایجاد شده است. به این گونه محتواها اغلب رپورتاژ آگهی نیز گفته میشود.
تفاوت رپورتاژ با تبلیغات همسان چیست؟
رپورتاژ شکلی از تبلیغات همسان است. همانطور که آگهی با محتوای اطراف و بستر میزبان خود ترکیب می شود، همسان است.
مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی یا ابزارک های پیشنهادی ، مقالات حمایت شده تجربه کاربر را مختل نمیکنند و برای بیننده مقاله آشنا است.
تبلیغات ویدئویی
تبلیغات ویدئویی نوعی جذاب از تبلیغات است که بازدیدکنندگان را درگیر سایت شما می کند.
تبلیغات ویدئویی چیست؟
ناشران همانطور که میتوانند مطالب تبلیغات همسان که شامل یک تصویر و متن است را در سایت خود قرار دهند میتوانند فیلمها و تیزرهای تبلیغاتی مرتبط با موضوع خود را در وبسایت خود قرار دهند.
به عنوان مثال حتما تیزرهای تبلیغاتی ویدئویی را که قبل یا هنگام پخش ویدئو اصلی سایت نمایش داده میشوند را دیدهاید. این روش تبلیغاتی بیشتر مناسب وبسایتهایی است که محتواهای ویدئویی تولید میکنند و میتوانند بر اساس پارامترهای مختلف با تبلیغدهندگان کار کنند.
ناشران تبلیغات ویدئویی را براساس هزینه به ازای مشاهده کامل (CPCV) یا هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM) میفروشند. آنها به تبلیغ کنندگان کمک میکنند تا مخاطبان مناسب را با محتوایی جذب کنند که مورد توجه بینندگان آنها قرار گرفته و با رفتارهای آنها همسو باشد.
تبلیغات ویدئویی چقدر موثر هستند؟
در یک آژانس تبلیغاتی ویدئویی تقریبا بیش از ۱ میلیارد بازدید در بین مخاطبان ایرانی ایجاد میشود و میتواند ۷۰٪ قابلیت مشاهده را افزایش دهد. تبلیغ کنندگان هنگام نمایش تبلیغات خود به شما هزینه پرداخت می کنند .
*جهت انجام طراحی سایت ارزان با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید
۴۲۲۷ ۹۲ ۴۴ – ۰۲۱ | ۹۳۳۶ ۹۳۶ ۰۹۱۲